Gotland<3

Heejj nu är jag på gotland med hanna(min konmpis) i hennes sommarstuga det är jätteskönt väder och idag va vi och badade i en sjö som heter blåa lagunen det är en liten sjö och den har turkost vatten! som utomlands jättefint och rent vatten och det finns klippor och sandstränder och stenstränder.  snart ska vi äta grillat med pommes frites mmm. sen ska vi åka in till visby asså jag, hanna, pappa, gustav(hannas pappa) och rosi(hannas mamma).
Ja det var allt...                     ...eller glömde en sak: saknar alla mina kompisar!♥•♥






//Mimmi<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

saknar dig också! ses

2010-08-14 @ 19:35:22
Postat av: Tilda

saknar dejj också <3333333

2010-08-16 @ 19:14:40
URL: http://duojaglivetut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0