Godmorgon alla söta!

hej hej och godmorgon!
idag vaknade jag kl 06.30. det brukar jag faktiskt nästan alltid göra (:
just nu sitter jag och kollar på Lasse och Majas Detekitvbyrå med syrran. men man har ju typ sätt alla avsnitt när man var typ fem år och sen läste man ju typ alla böker förut när man var liten (: så man vet ju vem som är tjuven hela tiden haha.
Iallafall. idag ska jag typ gå och se på bio-Narnia- Med sara, andreas(sara bror) och daniel( andreas kompis).
det ska bli jätteroligt.

om ni inte har märkt det så har jag och sara fixat så att det står: ♥Gott Nytt År♥. vi satte upp det lite i förväg men ändå. på nyår ska jag vara hemma och fira med samma gamla gäng som alltid ;). längrar faktiskt efter 2011.
hejrå!


haha urgammal bild på mig :)


förresten!
igår gjorde jag och sara en till header. tycker ni att vi ska byta till den istället elr ska vi ha kvar den gamla?

nya

elr


gamla?

vilken ska vi ha? kommentera!

//mikaela

Kommentarer
Postat av: c.O.r.N.e.L.i.A

2011-05-23 @ 15:01:52
Postat av: Anonym

NYYA :D <33

2011-05-23 @ 15:02:25
URL: http://hastarsaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0