Härmar Mikaela (igen) hihi

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar:)



Namn:Hanna B
 när fyller hon år?: 5 december
 Vart träffade du hon?: när jag började på fotbollen
Är hon rolig?: Ja!
Tycker du om henne?: Ja det gör jag väl som kompis
Beskriv henne: Sprallig och rolig och snäll

Namn: Sara<3
Har ni träffats?: JA!
Är ni bra vänner?: JAA!♥
Kan du lita på hon?: ja såklart! 
Hur länge har ni kännt varandra?: sen 6-års 
Beskriv henne:  Rolig, snäll och kittlig

Namn: Lina:):)
Var träffades ni första gången?:När hon började i fotbollslaget:D
Är personen viktig för dig?: Ja!

Namn:Viktoria:)
Hur länge har ni känt varandra?: Vet inte sen nån gång på nån fotbollsträning
Har du kysst henne?: Nee!!!
Kan du berätta hemligheter för den personen?: jag vet inte, tror det.

Namn: Alidas mamma
Är ni släkt?: nee
Hur är hon till sättet?: snäll
Känner du henne bra?: ja 

Namn:Titti
Hur gammal?: 46 år
Bor?: tyresö
Hatar du personen?: NEJ!

Namn: ♥Alida♥
Har du kramat honom?: JAA!!!!
Har du sett personen full?: Neej!!!
Är personen äldre än du? nej 20 dagar yngre

Namn: Marcus
Är han vacker?: naj 
Minne av personen?:?
Har du hans msn?: Ja

Namn:Alva
Står hon nära dig?: NEEEj!!! typ flera mil bort från mig
Har du kramat personen?:Nej 
Har du varit förtjust i henne?: Nej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0