INGEN

hej!
tog en rolig sak från tildas blogg.

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar:)



Namn:Betty
 när fyller hon år?:vet inte, någon gång i februari
 Vart träffade du hon?: när jag var jätteliten bebis
Är hon rolig?: JAA!
Tycker du om henne?: JAG SOM MOSTER GÖR JAG!
Beskriv henne: Världens bästa moster!

Namn: Sara
Har ni träffats?: JA!
Är ni bra vänner?: JAA! BÄSTA VÄNNER FAKTISKT!♥
Kan du lita på hon?: ja såklart! 
Hur länge har ni kännt varandra?: sen 6-års 
Beskriv henne:  SNÄLLA OCH BÄST!

Namn: Andreas
Var träffades ni första gången?: första dagen i 6-ård
Är personen viktig för dig?: nja :S

Namn:Jag
Hur länge har ni känt varandra?: ja... typ ånda sen jag föddes 
Har du kysst henne?: EEE...Nee
Kan du berätta hemligheter för den personen?: jag fast jag vet inte hur det ska gå till?..XD

Namn: Saras mamma Eva
Är ni släkt?: nee
Hur är hon till sättet?: snäll
Känner du henne bra?: ja 

Namn: Cornelia
Hur gammal?: 11år
Bor?: tyresö
Hatar du personen?: NEJ!

Namn: Sami
Har du kramat honom?: JAA!många gånger
Har du sett personen full?: NEE 
Är personen äldre än du? aa några månader

Namn: Daniel
Är han vacker?: naj 
Minne av personen?:?
Har du hans msn?: NEE

Namn:Mimmi
Står hon nära dig?: JAA!
Har du kramat personen?: ja fast asso kompis kram 
Har du varit förtjust i henne?: nnee


//mikaela♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0