Dagens coolaste/konstigaste skor


ganska cool men skulle inte vilja ha sånna

de med stjärnan var coolare än de här


den här bilden har säkert många sett men ändå. COOLA!

fula o konstiga

KONSTIGA, KONSTIGA OCH KONSTIGA!


askonstiga och asfula och asäkliga!



bara konstiga!


hmm?


COOLA!


KONSTIGA! går det ens att gå med sånna skor?


ja...? :S


konstiga

FULA OCH KONSTIGA!




som här tycker jag:

COOLAST: de men ankor i XD
KONSTIGAST: de med hovar
DE JAG HELST SKULLE VILJA HA: de där converse aktiga skorna som går upp för hela benen.XD( fast jag skulle aldrig ha de på mig)
DE JAG HELST INTE SKULLE VILJA HA: de med hovar och de med pikachu i.

kommentera vilka du tyckte var coolast m.m



hejdåå//mickan♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ^^coola converse skor! 8D

2011-05-09 @ 17:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0