Ebba o Mikaela HÄR!

hej hej hej hej
nu väntar vi på sara o tilda. ....


ebba- väntar o väntar

mikaela- vi gör sån de har gjort

ebba- mikaela, ta det lungt ebba.

ebba- inte mikaela ta det lungt ebba.

mikaela- vad ska det vara då?.

ebba- hihihi neej inget eheh

- pling plong!

mikaela- ebba öppna!

ebba- de visar sig inte i fönstert.

tilda- mickan ska vi äta nu eller... mickan ska vi äta nu elr????

sara- tilda!¨

tilda- mm.

tilda- shysst mickan: asso vad vill du

sara- mickan

mikaela- asså man kommer typ inte fatta något

sara- men vi måste ju fortfarande hämta mina saker.

tilda- men ååå. hela rumpan

tilda ..men mickan..

ebba- hohoh åååååå.... hela rumpa

ebba- hohoohoho

sara- jag finns också här!

sara- nu ska jag ringa pappa så tysta.

sara- hallå du kommer å hämtar mig efter träningen va?

ebba- hihi

tilda- var e hon?

tilda-hheheheh åå jag måste ta kort

ebba- nu ska jag krålla..... ner för trappan

sara- ska jag ha glasögon på mig då?? Mickan var finns simmglasögon?

mikaela - okej nu tror jag att det här räker

sara- jag har gått en toalett gång. från toan till et hus.

ebba- åå sätt på dig den!!

ebba- heej då bloggen! ♥





hej¨då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0