GOD MORGON!!!!!!!!!!!

hej och god morgon!
jag  har vaknat precis och nu kollar jag på något konstigt och roligt program som har premiär nu. programet heter Tidsdeckarna.
tog ett kort på min roliga morgonfrisyr.

hihi

ja, idag ska min lilla syster på bio men hennes kompis. de ska se The last airbender i 3D.
jag får inte vara med och kolla så så länge ska jag shoppa men filippa! JÄTTEKUL! jag längtar så mycket! sen ska jag på min kusins kalas han fyller 6 år.  förra helgen hade hans lilla syster kalas. hon fyllde  3år.

jaaa... jag vet inte vad jag ska skriva mer nu så jag tror att jag säger hejdå!

förresten har ni sett den nya designen?


heeeejdåå!
//MICKAN♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jaaag

varför är det bara mikalea som skriver på eran blogg?? eran blogg är jätte bra

2010-10-20 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0