heej

heej idag var sara,ebba, mimmi o tilda här.
nu är de på tränning men jag kunde intre gå på den för jag var tvungen att passa min lilasyster...
just nu sitter jag o kollar halvt på tv:n där de visar något astråkigt program o halvt på dator.
ja ni kan ju gissa om jag har tråkigt elr inte... XD♥

här kommer ett test jag tog från www.alltidfinast.blogg.se :

vanligt: Mikaela

med fötterna:mikiaewsrer5la

med huvudet: jkuuuuuuui8ui8uijkeeruui8 

med näsan: miika4oa

utan att titta: mikaela

med armbågen:m,ikii<zarekl,sa

med munnen:  m8iizqa3doazq 


här kommer några bilder:

ja i spanien


igen

jag brevid ett bubbel tron som vi gjorde

mm...

...




kände för att vara LITE självisk idag asså med bilder XD heeeejdåååååå











//MIKAELA
sista bilden bara XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0