Test(som mikaela också gjorde)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


 Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej!
 Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej:);) vet du något mm Tilda var hon är 
 Vilket sms blev du mest berörd av?
Släpp gärna ut ludde när du kommer hem
Vad säger din Pappa innan du går och lägger dig?
Åh, så söt!
 Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Fångar fisk med maja längtar efter dig superdupermycket
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej vad har du gjort idag..? :P
Vad vill du höra mest av allt?
Du är verkligen världens bästa kompis:) jag älskar dig som kompis<3
 Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Viktoria
 Din romantiska replik?
Ja det är ja

asså det här är sms jag har fått av andra.
Ja det var allt för mig tror jag Ha re gott

///////♥MIMMI♥


En bild på mig förra året när vi bilade till italien:D Najjs

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin bild!

2010-10-31 @ 06:28:02
URL: http://brabloggdesigner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0