hej.....

cha cha !


NU sitter jag och kollar opå Big Brother och ja jag gör tup ingen ting ... eller joo jag äter ritz och dricker sprite ;) <3
och i dag så var jag hos mimmi och vi hade feeettt kuul och sen åkte jag med dem till en match :I men jag kan inte spela för att jag har ju gjort illa mig... ´men aja snart får jag vara med igen :))

men dem vann iallafall med 5-1 :) och bästaste mikaela gjorde en kannon räddning! hon slängde sigg skiit coolllttt!!! hahahahahahhahaha

men nu så ska jag dra och det här kanske blir det siista innlägget i heellla våra liv! asså för mig då
för det är ju lördag i morron och jorden kommer (kanske) gå under dåååå!!! aja puss<3


Kommentarer
Postat av: efrasie

vi du ha en grattis design ??

fin blogg !

2011-05-21 @ 09:40:21
URL: http://efrasiethapueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0