tja vart ska jag börga?

hejjj


nu ska jag berätta lite saker....

i går skulle jag kolla på match och innan den gick jag hem tillsara och vi hade jätte roligt :) och jag ska bara lägga till en sak , min pappa skulle komma och lämna pengar och sen när hans hade åkt så efter ett tag ringde han ... då frågade han om sara hade en vit lite fläckig  . jaa sa jag . då sa han : Den sitter just nu i mitt baksäte XD jag baaa vaaaa? shahahaha och då fick han koma och lämna Skrollan ( katten heter det) igen.

matchen slutade 1-0 till Hanviken  :)

och i dag var jag och kollade på match igen :) men det var min storasyrra som spelade . dem vann med 6-0 hon gjorde ett mål :)

men nu ska vi dra till godis svampen, det är ju trots allt lördag :)



PUSS HEJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0