tjoo ;)

cha cha!

nu sitter jag och kollar på tv och sitter vid datan ;) - fett nice
va på ip i dag med FIINASTE Hanna Kilander, Sara Olsson, Mimmi Gudmundsson, Tilda Wrange och Mikaela Gärde Emelie va också med för mickan va barnvakt typ tror jag :)
typ tio i 7 är det träning:) ska vara där en stund och sen ska jag hem  har växor ni vet -.- - not nice! BORING!

ahah aja det var nog allt för mig och för en stund sen gick hanna hon kom och lämnade mitt busskort som hon hade lånat XD sen va hon här ett tag men nu ska jag dra så .......................................................................................................................

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0